Korzyści płynące ze Smart Bidding
Smart Bidding to inteligentne kampanie produktowe, które opierają się na wszechstronnej analizie dużej (bardzo dużej!) ilości danych. Ocenia zapotrzebowanie użytkowników, czynniki wpływające na wyszukiwanie i wybór ofert oraz oferty składane przez same firmy. Dzięki temu można pokazywać użytkownikom najbardziej odpowiednie reklamy, a tym samym przewidywać prawdopodobieństwo konwersji i określać, kiedy i w jaki sposób należy dostosować oferty.
Korzyści płynące z inteligentnej licytacji
- Gromadzi informacje na podstawie wyszukiwań użytkownika;
- Uwzględnia wcześniejsze zachowania użytkowników;
- Wykorzystuje ogromną liczbę sygnałów dotyczących działań użytkownika (od języka wyszukiwania po wybór aplikacji do przejścia do trybu online);
- Analizuje sygnały całościowo, a nie każdy z osobna;
- Analizuje kontekst wyszukiwania (dlaczego użytkownik szuka);
- Oferty są przydzielane bezpośrednio podczas aukcji;
- Łatwe monitorowanie i raporty informacyjne.
Wszystko to pozwala na jak najbardziej efektywną optymalizację ofert.
Jak rozpocząć korzystanie z funkcji Smart Bidding?
Aby odnieść sukces w Smart Biddingu, musisz ocenić, czy Smart Bidding jest dla Ciebie odpowiedni, wybrać strategię i przetestować ją.
- Krok 1: Ocena wykonalności
Stosowanie inteligentnych ofert jest przystępne i skuteczne dla wszystkich firm: dużych i małych, o ugruntowanej pozycji na rynku i nowych. Jest to istotne, jeśli Twoim celem jest zwiększenie konwersji.
Aby osiągnąć ROI, wdrażaj Smart Bidding, gdy na Twoim koncie w ciągu ostatnich 30 dni było co najmniej 30 konwersji, a w ciągu ostatnich 30 dni – 50 konwersji. Śledzenie konwersji musi być skonfigurowane prawidłowo, aby uzyskać dokładne wyniki i zmiany jakościowe.
- Krok 2: Wybierz strategię w ramach Smart Bidding
W ramach Inteligentnej licytacji dostępne są cztery strategie. Wszystkie one działają poprzez analizę danych przychodzących, na podstawie których wybierają optymalną ofertę w momencie największego prawdopodobieństwa konwersji.
- Etap 3: Testowanie
Skorzystaj z narzędzia „Projekty i eksperymenty”, aby sprawdzić, które zarządzanie ofertami jest bardziej skuteczne.