Najważniejsze narzędzia dla copywriterów, które musisz znać

Umiejętność komunikowania się za pomocą pisma to umiejętność, którą można wykorzystać niemal wszędzie, nawet w erze cyfrowej. Dobry copywriter jest nieoceniony, jeśli chodzi o tworzenie perswazyjnych treści, czy to na strony internetowe, blogi czy inne materiały promocyjne. W świecie marketingu internetowego i SEO, dobrze napisany kawałek treści jest ważniejszy niż kiedykolwiek. W związku z tym, copywriter może być twoim nowym najlepszym przyjacielem, jeśli chcesz wejść w tę dziedzinę. Na szczęście, istnieje wiele narzędzi, które mogą sprawić, że twoje życie jako pisarz znacznie łatwiejsze.

LanguageTool

Jeśli istnieje jedno oprogramowanie, które każdy copywriter powinien posiadać, to jest to LanguageTool. To niesamowite narzędzie może znaleźć wszelkie błędy gramatyczne, które mogłeś przeoczyć, a także da Ci znać, jeśli używasz niewłaściwego słowa lub frazy w swoim tekście. Jeśli jesteś proszony o stworzenie wielu treści dla mediów społecznościowych lub bloga firmowego i nie masz redaktora pod ręką, aby dwukrotnie sprawdzić swoją pracę, to narzędzie jest koniecznością. Możesz wypróbować darmową wersję przed podjęciem decyzji, czy chcesz płatnej usługi.

Microsoft Word

Jednym z najbardziej przydatnych narzędzi dostępnych dla pisarzy jest Microsoft Word. Nawet jeśli nie piszesz w Wordzie regularnie, warto mieć ten program na swoim komputerze, jeśli musisz tworzyć treści dowolnego rodzaju. Od postów na blogu i artykułów do informacji prasowych, nie ma prawie nic, czego nie można zrobić za pomocą edytora tekstu. Jeśli pracujesz nad projektem, który wymaga wielu badań, możesz zapisać te informacje w osobnym pliku, aby zachować porządek w całym procesie. Istnieje również wiele stron internetowych, gdzie można pobrać darmowe obrazy do wykorzystania w swoich wpisach na blogu lub artykułach. Po dodatkową dawkę narzędzi, wejdź na https://sempai.pl/blog/6-narzedzi-ktore-pokocha-kazdy-copywriter/.

Google Docs

Jeśli pracujesz w zespole i musisz pisać dużo treści, Google Docs może być prawdziwym ratunkiem. Możesz stworzyć dokument online, arkusz kalkulacyjny lub prezentację, nad którą jednocześnie pracują różne osoby. Ponadto podczas pisania możesz robić notatki, tworzyć linki i korzystać z innych narzędzi. Jest to szczególnie przydatne, jeśli piszesz blogi, które mają być często aktualizowane.

Comments are closed.